recent
مقالات مهمة

سياسة الخصوصية

سياسة الخصوصية - Privacy Policy 

يعطي موقع مدونة الكلباني بالغ الأهمية للاحتفاظ بسرية وأمان معلوماتكم الشخصية، وهي أي معلومات عنكم تزودوننا بها عند استخدام موقعنا، ومثال المعلومات التي تقدمونها عند التسجيل للحصول على حساب مستخدم أو عند الدخول في تعاملات عبر الموقع والتي قد تتضمن (على سبيل المثال لا الحصر) اسمك ومعلومات الاتصال والجنس وتاريخ الميلاد والمهنة وبريدك الالكتروني ؛ كما أن أي إشارة لـ 'نحن' و'لنا' و 'نا' تُعتبَر إشارة إلى اسم الموقع.
قد يخضع هذا الإشعار للتعديل أو التحديث من وقت لآخر بحيث يعكس التغيرات الطارئة على ممارساتنا فيما يتعلق بمعالجة البيانات الشخصية، أو حسبما يقتضي القانون. ونحن نحثكم على قراءة الإشعار بعناية، ومتابعة هذه الصفحة بانتظام للاطلاع على أي تغييرات قد نجريها وفق شروط هذا الإشعار.

ما هي المعلومات التي نجمعها؟

نقوم بتجميع المعلومات منك عند الاشتراك في نشرتنا الإخبارية.
سيتم تحديد أي بيانات نطلبها غير مطلوبة على أنها اختيارية أو غير اختيارية.
عند الطلب أو التسجيل على موقع مدونة الكلباني ، حسب الاقتضاء ، قد يُطلب منك إدخال: الاسم ، أو البريد الإلكتروني ، أو رقم الهاتف. يمكنك، ومع ذلك يمكنك الدخول والتعليق في الموقع بصفة مجهول .

في ماذا نستخدم المعلومات الخاصة بك؟

يمكن استخدام أي من المعلومات التي نجمعها منك لإرسال رسائل بريد إلكتروني دورية.
يمكن استخدام عنوان البريد الإلكتروني الذي تقدمه لمعالجة الطلب ، لإرسال معلومات وتحديثات تتعلق بطلبك أو استفسارك ، بالإضافة إلى ارسال أخبار الشركة ، أو تحديثات ، أو عروض ترويجية ، أو معلومات متعلقة بالمنتج أو الخدمة ، إلخ.
ملاحظة: إذا كنت ترغب في أي وقت في إلغاء الاشتراك من تلقي رسائل البريد الإلكتروني في المستقبل ، فإننا نقوم بتضمين تعليمات إلغاء الاشتراك التفصيلية في أسفل كل رسالة بريد إلكتروني.

كيف نحمي معلوماتك؟

ننفذ مجموعة من الإجراءات الأمنية للحفاظ على سلامة معلوماتك الشخصية عند إدخال المعلومات الشخصية أو إرسالها أو الوصول إليها. تتضمن إجراءات الأمان هذه: الدلائل المحمية بكلمة مرور وقواعد البيانات لحماية المعلومات الخاصة بك.
نحن نقدم استخدام خادم آمن. يتم نقل جميع المعلومات الحساسة / الائتمانية المقدمة عبر تقنية طبقة المقابس الآمنة (SSL) ثم يتم تشفيرها في قاعدة بيانات مزودي بوابات الدفع فقط للوصول إليها من قبل المفوضين ذوي حقوق الوصول الخاصة لهذه الأنظمة ، والمطلوب للحفاظ على سرية المعلومات.
بعد المعاملة ، لن يتم تخزين معلوماتك الخاصة (بطاقات الائتمان ، أرقام الضمان الاجتماعي ، البيانات المالية ، إلخ) على خوادمنا.

هل نستخدم ملفات تعريف الارتباط؟

موقع مدونة الكلباني قد يستخدم الكوكيز لتخزين المعلومات عن إعدادات الزوار ، و يتم تسجيل معلومات محددة عن المستخدم عند دخول أو زيارة إحدى الصفحات ، و يتم تخصيص محتوى صفحة ويب استنادا إلى نوع المتصفح الزوار أو معلومات أخرى عندما يرسل الزائر معلومات عبر المتصفح.

هل نفصح عن أي معلومات للأطراف الخارجية؟

نحن لا نبيع أو نتاجر أو ننقل معلوماتك الشخصية إلى الأطراف الخارجية. لا يشمل ذلك الجهات الخارجية الموثوقة التي تساعدنا في تشغيل موقعنا على الويب ، أو إجراء أعمالنا ، أو خدمتك ، طالما أن هذه الأطراف توافق على الحفاظ على سرية هذه المعلومات. يجوز لنا أيضًا الإفصاح عن معلوماتك عندما نعتقد أن ذلك مناسب للامتثال للقانون ، أو فرض سياسات موقعنا ، أو حماية حقوقنا أو حقوق الآخرين أو الممتلكات أو السلامة.
ومع ذلك ، يمكن تقديم معلومات الزوار التي لا تمكن من التعرف على شخصيتهم لأطراف أخرى للتسويق أو الإعلان أو استخدامات أخرى. الالتزام بقانون حماية الخصوصية على الإنترنت.
نظرًا لأننا نقدر خصوصيتك ، فقد اتخذنا الاحتياطات اللازمة للامتثال لقانون حماية خصوصية عبر الإنترنت. لذلك لن نقوم بتوزيع معلوماتك الشخصية إلى أطراف خارجية دون موافقتك.

السبام والرسائل غير المرغوب فيها

لقد اتخذنا الخطوات اللازمة لضمان التزامنا بقانون CAN-SPAM لعام 2003 من خلال عدم إرسال معلومات مضللة أبدًا.

سياسة الخصوصية على الإنترنت فقط

تنطبق سياسة الخصوصية عبر الإنترنت هذه فقط على المعلومات التي يتم جمعها من خلال موقعنا الإلكتروني وليس على المعلومات التي يتم جمعها دون الاتصال بالإنترنت.

الأحكام والشروط

يرجى أيضًا زيارة اتفاقية الأستخدام لدينا الذي يحدد الاستخدام وإخلاء المسؤولية وحدود المسؤولية التي تحكم استخدام موقعنا على الويب.

موافقتك

باستخدام موقعنا ، فإنك توافق على سياسة الخصوصية الخاصة بنا.

التغييرات على سياسة الخصوصية الخاصة بنا

إذا قررنا تغيير سياسة الخصوصية الخاصة بنا ، سنقوم بنشر هذه التغييرات على هذه الصفحة ، و / أو تحديث تاريخ تعديل سياسة الخصوصية أدناه. لن يتم تطبيق تغييرات السياسة إلا على المعلومات التي تم جمعها بعد تاريخ التغيير.
آخر تعديل لهذه السياسة هو 2019/12/06

الاتصال بنا

إذا كان هناك أي أسئلة بخصوص سياسة الخصوصية هذه ، فيمكنك الاتصال بنا باستخدام المعلومات أدناه :
البريد الالكتروني : [email protected]

الدولة :الأردن

تعهد موقع بشأن سياسة الخصوصية

نتعهد لك ، عملائنا ، بأننا بذلنا جهودًا متفانية لجعل سياسة الخصوصية الخاصة بنا تتماشى مع قوانين ومبادئ الخصوصية الهامة التالية:
قانون التجارة الفيدرالية العادلة
قانون حماية الخصوصية على الإنترنت
تحالف الخصوصية الذي يتحكم في الاعتداء على غير التماس قانون المطبوعات والتسويق
حماية الخصوصية الخصوصية المتطلبات
القوانين المحلية الخاصة بالانترنت.

انتهى


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Al Kalbani Blog's Privacy Policy

The Al-Kalbani Blog site is very important to maintaining the confidentiality and security of your personal information, which is any information about you that you provide to us when using our site, for example the information you provide when registering for a user account or when entering into transactions via the site, which may include (but is not limited to) your name contact information, gender, date of birth, occupation and your email address; Any reference to 'we', 'us' and 'our' is a reference to the site name.
This notice may be modified or updated from time to time to reflect changes in our practices regarding the processing of personal data, or as required by law. We encourage you to read the Notice carefully, and to check this page regularly for any changes we may make in accordance with the terms of this Notice.

?What information do we collect


We collect information from you when you sign up for our newsletter.
Any data we request that is not requested will be marked as optional or not optional.
When ordering or registering on the Al Kalbani Blog website, as appropriate, you may be asked to enter: your name, email, or phone number. You may, however, access and comment on the site anonymously.

?What do we use your information for


Any of the information we collect from you may be used to send periodic email messages.
The email address you provide may be used for order processing, to send information and updates regarding your order or inquiry, as well as to send you company news
, updates, promotions, product or service related information, etc.
Note: If at any time you would like to unsubscribe from receiving future emails, we include detailed unsubscribe instructions at the bottom of each email.

How do we protect your information?


We implement a range of security measures to maintain the integrity of your personal information when you enter, submit or access personal information. These security measures include: password-protected directories and databases to protect your information.
We offer the use of a secure server. All submitted sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted in the payment gateway providers database only to be accessed by authorized persons with special access rights to these systems, which is required to maintain the confidentiality of the information.
After the transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financial data, etc.) will not be stored on our servers.

?Do we use cookies

The Kalbani Blog site may use cookies to store information about visitors' settings, and specific information about the user is recorded when entering or visiting a page, and the content of a web page is customized based on visitors' browser type or other information when the visitor sends information via the browser.

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade or transfer your personal information to third parties. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe it is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others' rights, property, or safety.
However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses. Compliance with the Internet Privacy Protection Act.
Because we value your privacy, we have taken precautions to comply with the Online Privacy Protection Act. Therefore, we will not distribute your personal information to outside parties without your consent.

Spam and unwanted messages

We have taken steps to ensure that we comply with the CAN-SPAM Act of 2003 by never sending misleading information.

Online only privacy policy

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

terms and conditions

Please also visit our User Agreement which sets out the use, disclaimers, and limitations of liability that govern the use of our website.

your consent

By using our site, you agree to our Privacy Policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our Privacy Policy, we will post those changes on this page, and/or update the Privacy Policy modification date below. Policy changes will only apply to information collected after the date of the change.
This policy was last modified on 12/6/2019

Signed pledge regarding privacy policy

We pledge to you, our customers, that we have made dedicated efforts to bring our Privacy Policy in line with the following important privacy laws and principles:
Federal Fair Trade Act
Internet Privacy Protection Act
The Privacy Coalition that Controls Assault on Non-Puttings and Marketing Law Appeals
Privacy Protection Privacy Requirements
Internet local laws.

is over

Contact us
If there are any questions regarding this Privacy Policy, you may contact us using the information below:

Country: Jordan


من أنا

صورتي
saeed alkalabani
Jordan
احترف التدوين مع مدونة الكلباني وضاعف ارباحك من أدسنس كل ما تبحث عنه فيما يتعلق بمدونات بلوجر وشروحات ادسنس ستجده في مدونة الكلباني
عرض الملف الشخصي الكامل الخاص بي